Onsdag

Godmorgon!
Ligger fortfarande i sängen,
ska försöka vakna till liv och gå ner och ta mig något varmt
och dricka och en riktigt god macka! Men det visar sig vad
det blir för någonting!
Idag blir det nog att träffa min syster ♥
Men även ska jag med mamma till mormor som jag lovat!
Sen måste jag verkligen plugga lite, och läsa i en bok,
men haha jag vill inte att den tar slut för att den är så bra!
Jag brukar verkligen inte vara den som fastnar i böcker men
i denna, men den är en sann berättelse och jag tycker verkligen om
sanna berättelser, verklighetspaserade filmer och sånt!
Men boken heter i alla fall Emma, Mias dotter rekomenderar den som bok
om man vill fastna i en bok.
Men nej nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen!


/ Nordström ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0