Söndag

hejhej, inge uppdatering igår.. sorry
men igår åkte jag till angelica vid 20 över 2
Sen typ pluggade vi och sånt :)
Sen gick vi och träffade Fredrik och Emil!
Sen blev de lite mys med film med Angelica (Y
Det hände väl inte så mycket mer av den dagen!

Idag, har vi inte heller hunnit så mycket!
vaknat ätit och jag har kikat klart på filmen vi satt
på igår eftersom jag är så duktig och somnar hela tiden
då som vi ska kika på film! hah
Men vi ska nog kanske sen träffa Emil och Fredik igen, men
det visar sig. och vi måste plugga lite också idag :/
Aja, vi hörs senare! <3

Vill även säga att jag har den bästaste vännen någonsin, och jag
älskar henne så sjukt obeskrivligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0