Tisdag

Godmorgongodmorgon!
Sitter just nu och plattar håret, vaknade vid kvart över 6
har gjort om en bild som jag hittade igår när jag gjorde en
pyssel sak till skolan.
Jag säger bara att jag alltid älskat min bror!
Tyvärr hann jag inte att skriva något igår, men denna vecka har
jag 3 prov så det blir mycket pluggpluggplugg.. 1 av dom har jag idag.
Idag, blir det väl att plugga också, men ska försöka göra inlägg ändå :')
Mycket mer än så kan jag än så länge inte säga om dagen!
Men nu har jag inte tid och sitta här och dega mig, ska i alla fall försöka hinna
äta idag!
Ha en bra dag!


/ Nordström ♥


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra dag! :)

2010-03-16 @ 07:08:32
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0