Främby & källviken, tack! <3

Hej, sitter nu och är döds trött!
Idag var jag mamma & Jonnah ut på främby och gick lite på isen,
och jag tog faktiskt med mig kameran, men inte så mycket bilder
men men här har ni iaf 3 st.
det var riktigt mysigt men kallt ute på sjön, och när vi hade vart ute
ett tag så gick vi in åt lite te och kakor.
Tack så mycket!













Sen åt jag lite för vi kom hem typ vid 40 i 5, för jag skulle iväg och
åka skidor vi 6 halv 7, så jag käkade och tog det lite lugnt.
Så jag Eliza och Niklas åkte skidor och bräda på kvällen, och ett tack
för kvällen!
Kallt var det, men fö fan kör och håll dig på bena så blir de varmare än att ligga
nere i snön! hah(a
Aja har duschat och plocka lite lite på rummet, behövdes! och imorgon ska jag städa
lite mer, men är så trött så ska nog gå ner och äta en varm macka med lite te eller
choklad.
Hoppas ni haft en bra start på Mars för det har det vart för mig!
Godnatt!
/ Nordström

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3!

2010-03-02 @ 16:54:25
URL: http://jonnaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0