tips :)


Tänkte nu ge lite tips på jag tycker är bra mascara och foundation :)

här om dagen kommer mamma hem och säger att hon har köpt ny mascara.
'' maybelline falsies mascara''
själv tycker jag att den är otroligt bra, ögonfransarna får mera volym, eftersom
det är en böjning som ni kommer se om ni tittar på bilden! 
Den är även lätt att tvätta bort.
Jag rekomenderar den verkligen om man vill ha volym på ögonfransarna, om du har
korta så är denna väldigt bra!
kicks 139 kr


Även så använer jag en riktigt bra foundation som är ifrån max factor.
''colour adap max fatcor''
Jag tycker inte verkligen inte man behöver mycket, och den är ganska
kraftig. Ja det är lite svårt att förklara. Men den är i alla fall jätte bra!
Tror och hoppas inte att ni blir besvikna!
H&M 145kr


Om håret är risit kan man gärna ha på lite ''shockwaves styling plus''
1 gång i veckan kan man ha på, men man ska absolut inte ha allt för mycket på
för det är lätt att håret kan bli lite flottigt ifall man har allt för mycket. Och man ska
helst bara ha i topparna!
Jag själv tycker att det ger bra resultat
Man kan hitta den överallt typ, på vanliga matbutiker! ica maxi, city gross osv.
den kanske kostar ca 100-160 kr




Nu är det sängen som väntar, blir att plugga och träffa min saknade ängel!
Hon är verkligen det bästa, och får en alltid på gott humör!
JAG ÄLKSAR ANGELICA
Aja godnatt :)
/ Nordström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0