Fredag - fett godmorgon!

Ja, idag när telefonen ringde trodde jag att jag hade försovit mig eller något så jag flög upp som en jäla raket xD
men känner att det var skönt nu, för jag är strax klar och klockan är bara halv 8, men ska försöka komma till söderbaumska...
Sista dagen i skolan, sen helgen sen nästa vecka går vi typ bara måndag tisdag och onsdag sen börjar vi nästa tisdag igen, om jag har fattat det rätt! och UNDERBART!
Drömmarna kommer om dig, jag hatar att vakna men jag hatar även att somna..
Varför kan aldrig drömmarna få bli sanna?

ge mig svar, undrat hela mitt liv.. :(

Måendet går fan upp och ner, men ska försöka att hålla blickarna i framrutan, jag har lovat!

för varför titta i backspegeln när framrutan är större..

Men nu ska jag kila iväg, och jag slänger in en bild sen igår :)
Ha en bra dag :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0