Måndag

Hejhej, otroligt dålig uppdatering i helgen.. :(
Men har inte setat så jätte mycket här faktiskt, det har ju
varit så otrolig fint väder, och gud jag är så otrolig glad att
det håller på att bli sommar, man blir verkligen glad att vakna
med ett solsken i ansiktet! :)
Men helgen tillbringades tillsammans med angelica (L)
Vi har cyklat jätte mycket, lärt och åka lite skateboard, hah men
vi behöver inte säga så mycket om hur det gick i slutendan (A)
Även inte hur andra olyckar gick till i den helgen
vi säger såhära:
Hej hopp snubbel topp! :)

I
dag har det ju varit skola, usch är så trött på det just nu! Känns som
om jag bara skulle kunna spy på hela skiten just nu.. Men nu ska vi
hålla ihop dem sista dagarna, det är verkligen inte många dagar kvar
i skolan just nu, mindre än 1 månad och då är helgerna inräknade.
UNDERBART stavar jag verkligen det till.
Idag har jag och Angelica varit riktigt duktiga att plugga till NO provet som
är på onsdag, men dock har vi halva kvar, men det är så mycket nu..
Känns att det är sista dagarna. Och imorgon blir det fett najs!
Men säger ingenting! :-D Ni får veta imorgon eller så ;-)
Men nu kom mamma och Rasmus hem, så nu ska jag nog gå ner och prata
lite med dem. Angelica ligger och halvsover i min säng, hon är helt döds trött..
Men dock är hon inte ensam om det heller..
Ska även försöka hinna med att fixa en ny header!¨
Yeah blev ett långt inlägg för att vara mig just nu, men haha nu ska
jag kila ner, så vi får höras skriver lite senare :)
/ Nordström





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0