måndag

Trött seg, usch blä!
Angelica gick typ nyss och mötte liam,
så jag ska snart ner emot stan och träffa Jonnah!
Sen vet jag inte vad man hittar på, för mig & henne,
mja ni det går inte förklara hur sjuka vi är :P!
Men idag blir det lite plugg, har redan lärt mig glosorna
till på onsdag (Y), men mera har jag att plugga till..
Usch, men inte så jätte lång tid kvar tills det är sommarlov,
underbart skönt lär jag säga! :)
Sommaren är det vel inte så mycket som är bestämt, men
saker och ting ska man inte hoppas på för mycket!
Vissa saker kan förändras, men men!
Men nu ska jag försöka ta och gå ner och prata lite
med mamma, sedan kila ner och möta Jonnah för nu börjar
hon bli klar ju (Y)
Tjockt bra :)
Men ni får ha det så bra så länge!
/ Nordström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0