Ny låt Nordström - min mamma






Vers :

Du har gått i de mörkaste gångarna, gått igenom det mesta

Du är den vackraste ängeln på vår jord, du är våran bästa

Du kämpade under svåra dagar och nätter, stod ändå upp

Du är inte värd någon smärta, tog så lång tid innan ett stopp

Kan inte fatta så många gånger han släpade dig över gruset.

Men varje dag, hittade du ändå det vackra stålande ljuset.

Jag var så liten då som allting hände, kunde inte hjälpa dig.

Såg så många tårar som rann, du grät i smyg, sved inom mig

Jag fattar inte hur han kunde krossa den underbaraste personen.

varför just min egna mamma, du valde just henne, en på miljonen

Ref:

du är min bästa vän, och min mamma, den vackraste ängeln.

Jag minns alla dagar som vi skrattat åt alla galna skämten

sanningen ska fram och du är den starkaste på den här jorden.

låt dessa ord eka över hela världen lyssna på dessa orden

''jag älskar dig''

 

Vers:

Du sattes i svåra situationer, men kom långsamt ur dom.

ungefär för ett halv år sen, berättade du om din sjukdom.

Jag sattes i skräck, jag blev rädd att du skulle lämna världen.

Det jag vet är pga det som min gammelmorfar blev försvinnen.

Du är den starkaste på denna jord, mamma du måste förstå.

Det är fruktansvärt det som du har fått men även får genomgå.

Jag älskar min mamma, det är svårt att beskriva med ord

Mamma du är unik, så stark och undebar, sanna mina ord.

Ängeln utan vingar svävar runt på vår hemska jord, akta!

Låt inte henne skadas ännu en gång till, jag lovar ängeln är äkta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0