seg dag

dagen gick riktigt segt.
Var med Angelica en stund efter skolan (y, tror hon gillar att få lite panpizza i ansiktet ;)
Ja hon fick iallafall en panpizza upptrycken i ansikte utav Jimmy. Haha sjukt!
Har setat här och plugga men känns inte som att jag får in någonting.. har NO prov nästa
onsdag, känns riktigt bra.. nää inte ett dugg.. :(
Men nu ska jag duscha sen blir det mera plugg, så får se om jag hinner blogga nå mera!
Som jag tror blir det att spendera helgen med min underbara Angelica, haha det är sjukt
vi är ifrån varann typ 13 timmar varje dag, men endå snackar vi på sms msn och i tele ibland,
oftast.  Men vi tröttnar aldrig på varann.
Du är bäst Angelica! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0