tjaaa

Tja, snabb bloggning, andra avenyn börjar vilken minut som helst!
Jag har typ setat och åkt bil sen 7 till 8 och det är så sjukt underbart tycker jag!
Men jag och Angelica har vart till kupolen och hittat på att trycka bokstäver på
kläder för vi har västa planerna som jag kommer berätta mer om när jag och angelica
kommit igång. Kommer nog visa lite saker vi gjort och sånt då. Men nu börjar andra avenyn så
skriver senare



Efter andra avenyn, vad tycker ni om att det var det sista avsnittet!? :o
Galet att det var det sista :(
men nu har jag inte tid och sitta här, ska försöka tigga lite massage av mami (A)
Men nu ska jag lägga mig under ett kallt täcke!
Men sov gott!
/nordström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0