Lördag!

Helghelghelg åhh vad det är skönt!  Lugn och dega hela dagarna! det gillar vi!
Dålig uppdatering igår också.. fyyy! Hade myskväll med mamma,Jimmy,Rasmus, Ivan
och sen gick vi ut och tog en promenad.
Som jag även tror jagg jag ska ta och göra snart! Sen måste jag väl försöka börja på att pluggga till engelska provet nästa vecka också.. ÅH är så trött på alla dessa läxor, hela dagarna går ju åt att pluggpluggaplugga, bara för att det är proppfullt i huvudet redan med allt annat!!!!  Men snart lugnar det nog ner sig hoppas jag, otroligt skönt det iallafall!
Annars idag blir det nog ett träningspass, även fast jag känner mig helt död i kroppen men det struntar vi i! Sen ska jag bara ta det lugnt och myyysa mysa, kanske ta och städa rummet lite? ja det börjar bli lite stökigt eftersom jag är duktig och inte plockar undan någonting när jag väl har dragit fram något!

Nej nu ska jag börja lite med pluggandet så att jag kommer igång någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0