med dig såg jag ljuset!

Börjar faktiskt sakna bloggen lite.. :( försöker göra mitt bästa med att komma igång nu.

Proven har lugnat sig, sköntskönt!!
Skolan har gått bra, ganska fort har dagen gått..  Skönt må jag säga, så snart blir det höstlov
som är väldigt efterväntat och behövligt!
Idag kör jag igång på riktigt med träningen, ska bli så skönt nu att komma igång!
Gäller bara fixa astmaskit.. och att jag får någon ordning på min sömn!´
Tack Eliza
!
måste bara få säga att jag saknar tiderna,
det var verkligen då som allt var mycket bättre.
Du gjorde mig alltid stark, det är mycket tackvore
dig som som står här jag står idag!
Kom ihåg att vi är starkast tillsammans!
Kommer alltid finnas för dig, hur många fel man än
gör så måste man lära sig glömma och förlåta.
Man kan faktiskt aldrig hata någon som har gjort
en förbättring i ens liv. Jag har verkligen lärt mig det!



sitter och lyssnar på Gubben i lådan

Fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.

 

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
Jag har givit dig allt,
och jag har ingenting kvar att ge.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

 

Som gubben i lådan


en sån grym låt!
funderar faktiskt på att ta och natta kudden, eller gå ner och fråga mamma
om hon har lust och kika på film och kanske ta varm choklad eller så!
myys!

Så med detta säger jag godnatt

             
 

Även fast detta kanske är lång tid tilbaka och man har förändras på utseendet
så behöver man inte har förändras innuti.. Men du gör ditt val.
Synd för dig!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0