Allt för länge nu....

har bloggen vart tyst!
Nu måste jag försöka ta tag i detta!
Vi börjar om på nytt!

Just nu sitter jag hemma, ingen skola idag..
Blev akuten igår, har blivit nått knas i den..
gör så ont så det känns som om jag vill hugga
av den. Och dem vet inte vad det är som är fel
heller.. :( så sitter med lindad hand...
Men idag ska det bli en sån där mysdag, plugg
varm te / oboy och försöka hitta en låt som man
kan spela och sjunga på ett musikprov i skolan,
bäst att börja öva i tid!
 
Skriver lite senare, handen krampar och läxor så
det skriker om det!



saknar att skratta tills tårarna sprutade......
Saknar de som jag tappade nyss!

I can't breathe, can't think, can't sleep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0