hann inte blogga igår

men hade en kort och skön dag i skolan, tog det lugnt efteråt
var och träffade Filippa, och bilderna kommer in lite senare!
fikade och handlade en tröja och ett par byxor
Gick hem igen vid 7 och bara tog det lugnt!


idag slutade vi kl 12, egentligen skulle vi slutat halv 4 så kändes
riktigt skönt att få sluta tidigare!
mamma hämtade mig och Angelica och åkte till hennes jobb och tog
det lugnt där sedan knallade vi oss ner emot stan för jag skulle byta
byxorna jag hittade igår!
Sen gick vi hem och angelica har gått till bussen nu.
Snart ska jag och Rasmus ner emot stan igen, han ska fixa nått på
banken och jag ska ner och ta ut massa foton.

Håller ju på och fixar om rummet och har bytt rum, så det blir mycket
nytt, så har massvis med ideer, förklarar senare. måste fixa me bilderna nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0