dagen 3 februari

känns som om jag inte gör så mycket om dagarna, men mina dagar rinner verkligen iväg..

Idag var det lång dag i skolan, den kändes lång och seg men gick väl bra.
Sedan efter skolan så drog jag Lisa & Angelica och tränade.. Min sista träning
på ja, jag vet inte hur länge.. Känns riktigt jobbigt. :/ Jag får inte träna pga att jag har fel i min
hand.. och får snart en kallelse till Solna i Stockholm! uschusch vad jag hatar sjukhus..
Jaja, nog om det!
Efter gymmet gick jag hem och lämnade väskan hämtade pengar och smsade Johannes, sen mötte
vi upp varandra och drog oss ner på stan och tog en fika med massa prat!
Vi tog även sällskap på hemvägen, sen har jag setat och pluggat..

Men dagen har varit bra!
Så snart blir det sängen för att imorgon ha en dag på Runn, med att springa runt och sånt! Ska även
försöka få bilder. Sen blir det nog att vara med Angelica!

nej nu väntar nog sängen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0