Grattis världens bästa mamma

Godmorgon sötnosar!
Sitter här nyduschad och torr, känns skönt att vara i så bra tid idag!
Kanske till och med hinner plugga medans jag äter frukosten. ( har väldigt mycket just nu )

Och idag fyller min älskade mamma år, vi ska ut och äta med morbror. Men har fortfarande
inte funnit nått man kan köpa till henne.. Men får försöka hitta på nått annars blir det efterskotts present!

Idag i skolan ska vi sitta och skriva en deckare i typ 2 timmar och 40 minuter, slutar runt 10 över 3. Då blir det iväg och sola med mamma, sköntskönt! Sen ska jag hinna träffa John, plugga, fixa och byta kläder tills att äta, plugga, bums i säng. Bilder kommer komma ifrån middagen, förmodligen outfite då och dagens!

Men nu måste jag verkligen kila så det inte blir stress och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0