Hur skulle du reagera?

Hur skulle du reagera om jag bad dig dra åt helvete?
Hur skulle du reagera om jag skulle vara ärlig och säga att jag ångrar att jag träffade dig.
För du ska veta , jag gör det! Jag ångrar att jag inte lyssnade på alla andra som sa hur du var,
men jag gav dig chanser.. Flertal kanske var fel, för du var inte värd de.
Jag hatar mig själv för att jag har torka dina tårar och ställt upp så mycket som jag gjort för nu
får jag tacken. Det är smäll efter smäll, när du vet hur det är kommer du med mer. Så frågan är
hur långt vill du se mig falla? Hur dåligt vill du veta att jag ska må? Du vet att jag är svag, du vet
allt de där. Men ändå beteer du dig som du gör.
Tjejen, jag hoppas du inser att du borde tänka till. Och se vart du själv står, du är svag och du klagar
och säger att du inte orkar en till sak! Men de omkring dig, ska de orka hur mycket som helst om inte
mer?  Frågan är, jag tkr du har det bra gemfört med andra, men du får det låta som du har det värst..
Men det finns alltid nån som har det värre! Tänk till föfan!




Tack och hejjj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0