Morgon sötnosar!

sitter nu halvklar, och känner mig snurrig..
vad är detta? kallsvettas och mår fortfarande illa?
Men skolan idag, känner mig inte speciellt pepp..
Men ganska kort dag så måste försöka hålla ut!

Idag är det även alla hjärtans dag, vad ska man hitta på?
Vad hittar ni på? :)

Har ni nå tips som man kan köpa till sin mamma som fyller 40 år
kan ni gärna höra av er? För det är nämligen så att min mamma gör
det imorgon och varken jag eller min bror har nån aning om vad vi
ska köpa eller nått.. så skulle vara riktigt tacksam om ni hade lust
och ge mig tips!

nej nu måste jag forsätta göra mig klar!
Ha en bra dag, vi hörs!


ge mig sommar & sol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0