-- Crying for my self, that you never see my grief --

Jag önskar du skulle förstå,
förstå att det är dig jag behöver i detta tillfälle.
Jag önskar att du höll allt som du säger,
du säger att du vill vara den som finns.
Den som torkar mina tårar,
den som höll om mig och sa att det skulle bli bra.
Att allt kommer lösa sig,
och att du kommer finnas i vilket tillfälle och du visade det.
Jag saknar det,
jag saknar den som brydde sig, jag saknar den som visade de som sas.
Jag började bläddar igenom våra album när vi var små.
Jag såg leende, jag såg allt som
flödar ut i sanden just nu.
Jag minns att det var så som du höll om mig och släppte mig inte
förens tårarna inte hade slutat rinna.
Innan du hade förklarat hur starkt du vet att allt kommer lösa sig.
Var befinner dig nu när tårarna rinner?
Vem ska jag luta mig emot?
Vem ska peppa mig och slå en kick i stjärten.. så som du brukar göra..
Snälla, jag känner inte igen dig.
Men en sak kommer aldrig kunna ändra sig och det är att du förevigt kommer
vara mitt allt!
Du äger mig, och gjorde från första dagen jag kom till liv och du var 4 år.!
ingenting utan dig!





Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding


To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around


Hey Dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according
To plan?
Do you think I’m wasting
My time doing things I
Wanna do?
But it hurts when you
Disapprove all along


I try not to think
About the pain I feel inside

Did you know you used to be
My hero?
All the days
You spent with me



And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I’m never gonna be good
Enough for you


I’m sorry
I can’t be Perfect
Now it’s just too late
I can’t stand another fight
Care anymore



så många blandade känslor och jag vet inte vart jag ska ta vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0