Kuuul liiiv

Jag kommer från: Falun
Vad heter du: Jenny Louise Nordström
När fyller du år: 19 April
Tycker du om någon just nu?: Nej
Jag samlar på: ingenting tror jag?
Gröna eller röda äpplen: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Malin tror jag?
Gillar du golf? nej
Vilken tid gick du upp idag? Ingen aning
Har du sovit i din egna säng inatt? nope
Har du sovit ensam inatt? ja
Vem sov du sist med? Angelica
Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? beror på vem som ringer
Vad ska du göra ikväll? ta det lugnt och sova
Är du bra på att laga mat? haha nej inte speciellt
Gillar du att dansa? klart !
Hur vig är du? lagomt kanske
Vilken är din favoritglass? ìngen aning
Tror du på ett liv efter döden? jaa
Bor dina föräldrar tillsammans? nej verkligen inte
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska, fast kan somna väldigt fort ändå
Vilken ögonfärg har du? gröna
Vilka hårfärger har du haft? blond, rött, brunt, ljusbrunt, svart, rödlila..
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ohja..
Äru beroende av något? mobilen, vänner och livet
Senaste låt du hörde? here without you
Brukar du bädda sängen? inte ofta
Har du kysst någon den sista veckan? jaaa, systers barn 
Vem kramade du senast? min storasyster
Var du glad igår? upp&ner
Sminkar du dig? ja
Känner du dig värdelös? det händer

Varit medvetslös:
yes sir
Hånglat med nån som har varit riktigt full: ja
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: nej
Gjort något riktigt dumt: det har jag säkert gjort
Gjort något du verkligen ångrar: mhmdu..
blivit full på ett släktkalas: nej
Varit full i skolan: nej
Blivit portad ifrån en krog: är inte 18 år.
Varit otrogen: nej skulle aldrig kunna vara det.
Slagit sönder en tv: nej, bara påväg.
Önskat att du var det motsatta könet: ibland faktiskt
Åkt ambulans: yes
Gjort nåt olagligt: ja
Fått din mamma att gråta: ja
Slagit ner någon: nejdå
Skämts över dina föräldrar: om jag har?
Skämts över dig själv: ja, om jag har
Ätit från en papperskorg: nej usch?
Kissat ner dig av skratt: nej bara bokstavligt :)

Sagt jag älskar dig och menat det:
ja det är klart?
Bråkat med en pojkvän: ja
Dricker du på helgerna: ibland
Vem är din bästa vän: Malin, angelica
Vad är du mest rädd för: mörker och blod.
Vilka kläder sover du i: trosor och tshirt
Vart vill du gifta dig: lite tidigt att tänka på det nu
Vad hatar du verkligen: lögnare
Varit kär: ja
Har du någonsin varit kär i någon som inte är kär i dig: nee
Är du ensam nu? nix
Vill du gifta dig: de vill ja.
Vill du ha barn: ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta? Malin, bror, mamma, Angelica...
Fick dig att gråta: Broder..
Du delade en drink med: minns inte
Du gick på bio med: oj, har faktis ingen aning.
Skällde på dig: min mamma
Du kysste:

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: ja
Köpt någonting: kläder och annat
Varit sjuk: Neej
Sjungit: ohja
Saknat någon: ja, väldigt mycket
Skrattat: haha ja

JAG HAR:
Digitalkamera: ja
Telefon på rummet: nej
Egen dator: Yes
Könssjukdom: usch nej
Husdjur: ja, elsa och mimmi (hundar)
Bra kompisar: ja verkligen, vissa!
Tar du receptbelagda mediciner: Jaa, iaf tillfälligt
Vem vill du fika med just nu: ingen aning

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft fyllesex?: Nope
När var din första kyss?: oj minns inte när :p
Hur gammal är den äldsta du varit med? : 91:a
Och yngsta?: 96:a
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1 seriöst förhållanden.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? : 1
Tycker du om kärlek?: ja, men ibland kan det såra en men annars helt underbar
Har du flashat/strippat nångång? haha, nej
När kramade du någon sist? nyss
Saknar du någon speciell person? ja, det gör jag verkligen
Har du svårt för att bli kär? Kan man säga jaa..
Ångrar du något? många saker
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? vettefan
Har du träffat någon internet person? ja
Har du hånglat med någon av samma kön? bara pussat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0