Det vänder snabbt

Att humöret vänder så snabbt att man ibland inte ens själv hinner blinka.
Att man krossas om och om igen.. Jag vill lära mig att det kommer bli
samma visa igen. Men jag tror jag längtar allt för mycket, så jag vill ge det
chans på chans. Men jag frågeställer mig '' är du värd detta?'' är alla tårar
all panik och allt värt det? jag vet att det inte är det, men jag sitter och ber
om att det kommer en förbättring och jag tror att jag kommer orka hålla
ut. Men snart är sista droppen nådd. Jag vill fixa det, men jag vill fixa det
med dig vid min sida. Som du skrev på ett brev att du kommer komma vid
nästa skolavslutning, jag väntar och ser... Men jag vill inte hoppas för mycket,
men jag vill självklart att du ska stå där. Jag vill komma till dig och visa upp,
jag vill höra dig säga så mycket som jag aldrig fått hört dig.. Så mycket som
jag vill att du ska förstå, hur mycket förstör och sårar varje gång..
mitt ända, krav.. att du ska förstå och börja se hur mycket du förstör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0