God kväll!

idag har det tyvärr inte blivit så mycket bloggning..
Jag har inte gjort så mycket egentligen, men just nu
rinner mina dagar iväg, hinner verkligen inte med själv.
tänk det är typ en vecka kvar av lovet och vi hade tre
hela härliga veckor.. Men men..

Idag har jag tagit det lugnt, och städat klart mitt rum
eftersom jag alltid är så duktig på att finna andra saker
medans jag egentligen inte ska göra det.
Sedan åkte jag och mamma till mormor, pratade och bara
tog det lugnt. Och ja hela min dag har varit lugn, så himla skönt.

Och imorgon blir det att umgås med John, kika lite
presenter till min bror som blir 19år.. oj tiden rinner verkligen
iväg! Tänk när han var 15 år flyttade vi till falun och det känns
som det typ var 1 år sen som vi flyttade hit. Men nu börjar jag
förstå att tiden går fortare än vad man själv förstår..
jaja slut gagat om det, nu ska jag springa in i en dusch sedan blir
det kopp te och gosa ner mig med täcket och en film!


bjuder även på en bild på min älskade bästa broder som jag
just nu saknar oändligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0