Helgen hos de bästa

Började med att jag tog bussen till mora och skulle byta där ifrån till älvdalen.
Jonna hämtade upp mig på stationen och körde hem mig till dem och sedan åkte
hon iväg och forsatte jobba och vid 4 kom hon hem och vid 5 tiden kom Jimmy.
Vi bestämde mat och gick och handlade till tacosen som vi åt. Sedan tog vi det bara lugnt
och kollade på film.

Lördagen: gick upp vid halv 8 klädde på oss varmt och åt frukost, det var 21 minus grader
ute och vi skulle åka skoter i den härliga kylan. Allt gick kanon, resten av dagen spenderade vi
hemma hos Jonnas föräldrar.Hur mysigt som helst. Oscar kom även oxå, det är Jonnas lillebror.
vi drog vi hem och gjorde pizza, blåbärspaj
och bara myste till film och tv spel (fifa 07) åhh vad jag saknar fotbollen :(

söndagen: då ville ingen av oss gå upp, låg sträckte oss till halv 11 nästan medans jonna åkte hemifrån
vid halv 8.. stackarn vi städade för att det var nån som skulle komma och kolla på lägenheten och så.
Sedan gjorde vi inte så mycket, åkte hem till Jonnas föräldrar och åt, busade i snön och så. hur mysigt
som helst må jag säga.

Min helg kunde inte bli bättre! helt underbar helg.
Men tyvärr kanske jag inte kan bjuda på nå bilder, för ni vet, man glömmer alltid nått och denna gång
glömde jag kameran men jag och jiimmy tog med oss en annan kamera men hann inte ta de bilderna
så det kanske kommer upp nån annan gång :)

TACK FÖR HELGEN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0